Halaman

Jumaat, Julai 30, 2010

Jho Low Ingin Bawa Bintang Hollywood Buat Pengambaran Di Malaysia

Jumaat Julai 30, 2010 MYT 12:50:00 PM

KUALA LUMPUR: Jutawan muda Malaysia, Jho Low yang mempunyai rangkaian sahabat terdiri daripada selebriti Hollywood akan memastikan rakan-rakan bintangnya itu datang melabur dan membuat penggambaran di Malaysia.

Dalam satu wawancara eksklusif dengan akhbar The Star, Jho Low berkata, beliaumahu membawa sahabat baiknya, Jamie Foxx dan Leonardo diCaprio melakukanpenggambaran di negara ini.

Selain kedua-dua bintang filem itu, Jho Low juga diketahui bersahabat baik dengankeluarga Paris Hilton.

"Sebenarnya saya telah pun melontarkan idea ini kepada mereka dan mereka menaruhminat yang mendalam dan sekiranya ini menjadi realiti ia akan meninggalkan impakyang besar kepada industri pelancongan Malaysia," kata Jho Low anak kelahiranPulau Pinang yang berjaya membuat satu juta dollarnya yang pertama ketika berusia20 tahun.

Malah syarikat milik Jho Low sendiri telah merancang untuk membuat beberapapelaburan yang meliputi dari dunia fesyen kepada industri hiburan terutamanyaperfileman.

Jho Low juga menceritakan yang dia dan Usher penyanyi rap antarabangsa yang barusahaja selesai mengadakan konsert di sini bercadang untuk melancarkan satu programkebajikan untuk membantu kanak-kanak di Malaysia mengembangkan bakat merekadalam dunia perniagaan yang berkaitan dengan industri hiburan.

Dan ketika ditanya bagaimanakah perkenalan antara dia dan Usher bermula, Jho Lowmenjawab yang dia sebenarnya telah lama mengenali Usher.

"Saya bertemu dengan Usher di New York dan saya mempunyai satu projekkebajikan dengan Usher khusus untuk membantu generasi muda yang berminat dalamdunia perniagaan yang melibatkan industri hiburan.

"Kami membimbing dan mengajar mereka bagaimana hendak menulis pelanperniagaan iaitu sesuatu yang saya belajar ketika di Wharton Business Schooldahulu," kata Jho Low.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails